Odwołania i skargi

Organizacja może złożyć skargę, w formie pisemnej, do Q&R Polska Sp. z o.o. w sprawach dotyczących sposobu przeprowadzenia procesu certyfikacji systemu zarządzania i stosowania nadzoru przez Q&R Polska Sp. z o.o., w tym na pracę zespołu auditującego.


Od decyzji wydanych przez Q&R Polska Sp. z o.o. w procesie certyfikacji i podczas sprawowania nadzoru organizacja ma prawo wnieść odwołanie (w formie pisemnej) do Q&R Polska Sp. z o.o.

Organem rozpatrującym proces odwoławczy jest Rada Q&R Polska Sp. z o.o.

Rada Q&R Polska Sp. z o.o., zobowiązana jest do rozpatrzenia odwołania w terminie 30 dni od daty doręczenia odwołania do Q&R Polska Sp. z o.o.

Rada Q&R Polska Sp. z o.o. przekazuje na piśmie sprawozdanie z przebiegu rozpatrywania odwołania i jego rezultat (decyzję) do Q&R Polska Sp. z o.o.

Q&R Polska Sp. z o.o. formalnie powiadamia składającego o zakończeniu procesu rozpatrywania odwołania i dostarcza składającemu decyzję Rady Q&R Polska Sp. z o.o.


W przypadku skarg, Prezes odpowiada, za sprawdzenie, czy skarga dotyczy działalności certyfikacyjnej, za którą odpowiada Q&R Polska Sp. z o.o., jeżeli tak, rozpatruje ją. 

Prezes rozpatruje skargi w terminie 14 dni od daty dostarczenia do Q&R Polska Sp. z o.o. informując pisemnie o sposobie rozpatrzenia skargi.


Quality & Reliability Newsletter





Kontakt:

Quality &Reliability POLSKA

Lublin ul. Jagiellońska 2D
tel. 81 740 85 11
biuro@qrpolska.pl


Copyright: Quality & Reliability POLSKA

Design by PaluchPROJECT